http://www.cyta.com.cy/pr/pressreleases/arch2010/dt58_el.htmΧΩΡΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΓΙΟ ΤΗΣ CYTA ΑΠΟ ΤΟ 2007
ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΡΗΕΤ
Με αφορμή δημοσιεύματα που αφορούν το μηνιαίο ενοίκιο (πάγιο) στη σταθερή τηλεφωνία, η Cyta σημειώνει τα πιο κάτω, για σωστή ενημέρωση των πελατών της.
Η αγορά στη σταθερή τηλεφωνία (η οποία βρίσκεται σε φθίνουσα πορεία παγκόσμια) είναι έντονα ρυθμιζόμενη, με αποτέλεσμα η τιμολόγησή της να βασίζεται στο κόστος της δισύρματης γραμμής που ξεκινά από το τηλεφωνικό κέντρο και καταλήγει στο υποστατικό του κάθε πελάτη. Τα τελευταία πέντε χρόνια, το κόστος αυτό ελέγχεται από το Γραφείο του Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΓΕΡΗΕΤ), άρα, δεν τίθεται θέμα υπερχρεώσεων ή υπερβολικού κέρδους.
Σημειώνεται επίσης, ότι και οι εναλλακτικοί παροχείς (οι οποίοι για να προσφέρουν σταθερή τηλεφωνία χρησιμοποιούν την υποδομή της Cyta) καταβάλλοντας τα τέλη που καθορίζει ο Ρυθμιστής, χρεώνουν τους πελάτες τους με πάγιο, έστω και αν αυτό δεν παρουσιάζεται ξεχωριστά στο τιμολόγιό τους.
Το πάγιο της Cyta παραμένει σταθερό από το 2007 μέχρι σήμερα, παρά τις αυξήσεις που έχουν σημειωθεί στο δείκτη της Αυτόματης Τιμαριθμικής Αναπροσαρμογής (ΑΤΑ). Αυτό ήταν αποτέλεσμα των συνεχών προσπαθειών του Οργανισμού να μειώσει το κόστος. Επιπρόσθετα, ο δείκτης τιμών καταναλωτή, επιβεβαιώνει ότι, για τα τελευταία πέντε χρόνια, το κόστος του τομέα των τηλεπικοινωνιών δεν έχει συμβάλει καθόλου στην αύξηση των τιμών και του τιμαρίθμου.
Επιπρόσθετα, από το 2005, η Cyta προσφέρει σε άτομα με ειδικές ανάγκες την υπηρεσία σταθερής τηλεφωνίας με δωρεάν μηνιαίο ενοίκιο. Επίσης, σε άτομα με χαμηλό εισόδημα, όπως αυτό ορίζεται από τη Στατιστική Υπηρεσία του κράτους, η υπηρεσία σταθερής τηλεφωνίας προσφέρεται με μειωμένο μηνιαίο ενοίκιο κατά 50%.
Συγκρινόμενοι, τέλος, με τις χώρες της ΕΕ, σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη (ΟΟΣΑ) που περιλαμβάνονται στην 15η Έκθεση Προόδου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες, οι χρεώσεις υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας για τους οικιακούς πελάτες στην Κύπρο βρίσκονται σημαντικά κάτω από το μέσο όρο των χωρών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όλα τα πιο πάνω μαρτυρούν ότι η Cyta δεν έχει αυξήσει τις τιμές της, ούτε έχει συμβάλει με οποιοδήποτε τρόπο στην αύξηση του τιμαρίθμου.
Εταιρική Επικοινωνία, Δημόσιες Σχέσεις & Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Cyta
29 Σεπτεμβρίου 2010